ݡabcdekaa.blogspot.com
Assalamualaikum and Hey, it's Eka here, and welcome to my blog.
Pleae be nice, and I will be nice to you too. Thanks for visiting here, Fellas!
Nur Atikah, 8teen.
♔ facebook ♔ twitter

Name : Nur Atikah
Gender : Female
BirthPlace : Malacca


I Love
✿ Mom ♥
✿ Father ♥
✿ Siblings ♥
✿ Friends♥
✿ ♥

♔Footprints in the sand.
♔Flyaway.
loved loved loved


This layout was coded by !mesmeriz.ed♥/mindy, with scrolling codes from noturcupoftea, images from thefadingnight/reviviscent and background from fivepointsapart.
♔Parallel Worlds
Monday, April 20, 2015 ♔ 10:12 PM
Hilang
aku buang segala caci maki yang aku pendam selama ni
untuk bagi ruang dan peluang kepada diri ini utk tidak mengulangi kisah lama berlaku

siapa kata aku tak pandai berdikari tanpa kau?
siapa kata aku tak pandai jaga diri?

siapa kata?

aku bawa semua kenangan kita walaupun kau dah pergi
aku simpan semua itu rapat rapat dan tidak ada satu inci jurang pun
aku simpankan semua gambar-gambar kita

cuma satu,

kau buang aku perlahan-perlahan & aku dapat rasakannya

tinggal aku seorang yang tanggung segala luka dan sakitnya kesan luka itu
walaupun pedih, aku tetap pertahankan segala memori kita bina

kali ini aku kalah dengan emosiku sendiri
kali ini aku kalah dengan air mataku sendiri

aku biarkan air mata ini mengalir deras dipipiku
mengenangkan segala kenangan yang pernah kita cipta dahulu
bukan aku yang minta untuk semua ini berlaku
di mana silapnya itu aku buntu

kau pergi dan kau cipta kebahagiaan baharu dengan orang baharu
dan biarkan aku terkontang kanting menangisi pemergianmu

kejam.

aku percaya, mungkin ini bukan masa yang sesuai untuk diriku
aku percaya, suatu hari nanti kita berdua akan bersua

suatu hari di mana engkau sendiri akan menangisi di atas "pemergianku".

jaga diri, mohamad hafizuddin bin zamri.
back to the top